26 Kasım 2016 Cumartesi

BASİT, PRATİK,ŞIK BİR MODEL...

     Arkadaşımın butiğinde asker yeşili bir giysiyi denemiştim geçen yaz,küçük geldi,38 bedendi,ben 40 bedenim bu arada :) ama hala bir beden küçülme hayalimi de kaybetmiş değilim :))) Dedim bari eve götürüp kalıbını çıkarayım.Evde neye çıkarayım diye düşünürken annem kullanmadığı bir masa örtüsünü getirdi,bundan çıkar diye,sert de bir kumaşmış,çıkardım ondan,aslında zor hazırdan kalıp çıkarma,sağolsun BURDA'cığım da kalıp yönünden daralmıyor bizi ama bazen de bulamıyorsun işte istediğin bir kalıbı...Kumaşı da dökümlü bir kumaştı ve aynısının bordosunu da kumaşçımdan almıştım.
      Kalıbı denedim ilk,evde çok olan beyaz bir kumaşta,beğendim,kol evi biraz dar geldi,genişlettim,biraz da kenarlardan pay koyunca oldu,bazılarını yelek gibi yaptım,bazılarına kol ekledim,orjinalinde de kol vardı,aslında hazır konfeksiyonda bolca kullanılan bir model ama bizim Burdalarda ben bir türlü bulamadım







Morda biye falan da yok sürfile yaptım bıraktım,sonra yaparım belkiii :)

 İki omuz ve iki yan dikişi var sadece  bunun,daha önce paylaşmıştım,bu yeleği...




 Modelin orjinalinde omuzdan kulp var ve de cep var aslında cepli çok daha hoş olur ama ben uğraşmadım,o kadar da tembelim yaniii :))
Dikkat ederseniz arka oldukça dar,arkayı yerleştirirken ben biraz genişlettim,boyu 1,20 cm,ister uzun ister kısa,ister kollu ister kolsuz nasıl isterseniz öyle yapın :))

20 yorum:

  1. Nurayım,şahane olmuş,hele moru giydiğin foto moda çekimi gibi olmuş.Maşallah fıstık gibisin kız.Ellerine sağlık,demesen ,pahalı bir markanın mantosu sanırdım vallahi.Çok yakışıyor sana bu tarz,yakıştırmayı biliyorsun vesselam 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdaaaa seni gördüğüme çokkkk sevindim,gittin Almanyalara bizi unuttun😁😃😃özledim seniii❤❤tesekkur ederim,model ayni ama kumaşlar değiştikçe her biri ayrı havada oldu,hele kareli olan tam da senin dedigin gibi arkadaslar diyor_bunu sen dikmemişsindir😃yooo ben diktim dedim,zor inandilar😀😀

      Sil
  2. Ellerine sağlık çoook şık ve güzel olmuş öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merihcigim çokkkk sagol canım,bekliyorum senden de ✂✂✂

      Sil
  3. Heççç olmamış, heeççç biyenmedim örtmenim :)
    Ellerine sağlık şahane...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demek hiççç begenmedin haaa😃😃😃öpüyorum seniii❤

      Sil
  4. Ahh o tembellik bendeki çok vahim durumda ;)) Sanki burda dergisinde bu kalıba benzer bir kalıp vardı ama emin değilim karıştırmak lazım. Çok hoş bir model ve size de çok yakışıyor ben de istiyorum bir tane ama önce tembelliğimi yenmem lazım ;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aycannn ama senin odevlerin çok be yavrummm😃😁😃hazirlarda cok kullaniyorlar bu modeli,ben de çok sevdim dikip duruyorum baksana,ama bir de cok basit astar yok ,sen zor isleri seviyorsun bi de,ama yeter artık dikinnnn❤❤❤❤öpüyorum

      Sil
  5. mora bayıldım ellerine sağlık.bende böyle salaş kıyafetleri seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsi ayni ama havası farkli ,morun rengi cazibesi sanırım😁rahat olunca seviyoruz❤sağol canım

      Sil
  6. mora bayıldım ellerine sağlık.bende böyle salaş kıyafetleri seviyorum.

    YanıtlaSil
  7. Çok yakışmış, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Uğraşınızı alkışlıyorum. Çok zevkli ve yeteneklisiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa çok sevindimmm☺☺tesekkur ederimmmm❤❤❤

      Sil
  9. Sen gittikce kendini aşıyorsun hocam yaaa.... Harika, ellerine saglik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysennnn tatlı kadın cokk tesekkur ederimmm❤❤❤❤

      Sil
  10. ellerine sağlık ve verdiğin kalıp ve ölçüler için ayrıca teşekkürler. harikasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalip bilgisi cok istediler,ben de ancak bu sekilde verebildim,umarım faydalanilabilir☺tesekkur ederimm ,öpüyorum seniii❤❤❤

      Sil
  11. Canım öğretmenim ben bu yayınını kaçırmışım özür dilerim.Bu kalıp her kumaşta şahane olmuş üzerinede çok yakıştırıyorsun kalıbın bilgileri olmasıda ayrıca harika ,eline yüreğine sağlık güzel günlerde mutlulukla giyesin.

    YanıtlaSil