10 Eylül 2014 Çarşamba

KUMAŞLARIN GÜCÜ ADINAA














Kumaşlarla ilişkim KÜÇÜK PRENS romanındaki Küçük Prens'in pilottan bir koyun resmi çizmesini istemesine benzer.Küçük Prens çizilen hiçbir koyun resmini beğenmez,Sonunda pilot bir kutu resmi çizer ve koyunun bunun içinde der.Küçük Prens çok sevinir buna,çünkü artık koyununu istediği gibi hayal edecektir....Ben de kumaşlarımı biçmeden önce daha çok severim,onları birçok modelde hayal ederim çünkü,biçildikten sonra ise bitmiştir artık o kumaşla kurulan hayaller

5 yorum:

  1. Bunların hepsi birbirinden güzelmiş, bayıldım bayıldım.. Çok güzel çalışmalar olacağına eminim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm,beğenmenize çok sevindimm :) Kumaşların dokusu,rengi bana inanılmaz bir enerji veriyor,dokusunu,dokunuşunu hepsini çok önemsiyorum..Kafamda deli fikirler bakalım nelere dönüşecekler :) :)

      Sil
  2. Hocam biraz geziniyordum iyi oldu burada Küçük Prens'e rastladığım. Sizden kesin bilgi alacağımı biliyorum çünkü. Ben bundan birkaç yıl önce bir dershanede sınıfta Küçük Prens'i okutuyordum ki kitapta "Türk diktatör" diye bir ibare geçtiğini fark ettim. Sonra dikkatlice okuyunca da Atatürk'ten söz edildiği çıkarımına vardım. Stajyer gibi bir şeydim asil hocaya gidip gösterdiğimde "A evet; ama müfredatta okutulacak diyor." diye geçiştirmişti beni. Acaba basımlardan kaynaklı mı yoksa o kitabın orjinalinde gerçekten bu söylem var mı? Sizin düşüncenizi öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Fidan,Küçük Prens ,benim çok sevdiğim kitaplardandır.Martı'yı ve Küçük Prensi istisnasız mutlaka okutuyorum.Evet öyle bir ibare var,ben de çok şaşırmıştım ilk karşılaştığımda ama hiç takılmadım oraya,öğrencilerle yorumlarken de üstünde durmadık hiç. Tabi yazar tam olarak ne düşünüp de yazdı bilemeyiz ama belki de dış görünüşe fazlaca önem verilmesini eleştirmiş olabilir,belki de öyle düşünmüş olabilir ki eğer öyle düşündüyse kendisi için talihsiz bir durum bence Ama ne güzel ki ne mutlu bize ki MUSTAFA KEMAL ATATÜRK hakkında ne güzel şeyler söylemişler,bizim gözümüzde hiçbir şey değer kaybettirmez Atamızdan değil mi canım :)
      Küçük Prens güzel kitap sonuçta ve alınması gereken çok özel mesajlar içeriyor...
      ''GÖLÜ GÜZEL KILAN İÇİNDE BİR YERLERDE BİR KUYUYU SAKLIYOR OLMASIDIR'' Romandan sevdiğim bir söz.Sevgiyle kal :))

      Sil
    2. ''GERÇEKLERİ YALNIZCA KALBİNLE GÖREBİLİRSİN ''Yine çok sevdiğim sözlerden biri

      Sil